Bonkenojag, en adventskalender, 16


Kommentarer
Postat av: ??????????

varför har det tagit stopp här för???

Varför kommer det inga fler avsnitt???

HAr ni bara 16 dagar på eran julkalender???

2010-12-21 @ 20:49:16
Postat av: Isak

Jaa, jag orkade inte mer typ xD! Jag ska faktiskt lägga upp ett på jewlafton, alltså nu! Johannes gör nog det med! Det blev inget mer bara för att jag orkade inte göra allting själv när johannes bara stack :( nu vet man ungefär hur mycket man kan lita på honom! Han är en stygg pojke! Blir inga jewlklappar för hans del

2010-12-24 @ 00:04:11
Postat av: :-)

haha... jag tror också att han inte får några julklappar.. han e lite stygg... det har jag allt hört ;-)

HAHAHAH

2010-12-24 @ 21:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0